معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران .

معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران

جاذبه هاي گردشگري سردر باغ ملي و هتل هاي تهران

سردر باغ ملي، از بناهاي به جا مانده از دوره قاجار كه به دستور مستقيم رضا شاه پهلوي و توسط جعفر خان كاشاني و كمك آلماني‌ها در زمان پيش از بر افروخته شدن آتش جنگ جهاني دوم در تهران كه پايتخت بود ساخته شد. سردر باغ ملي در خيابان امام خميني(ره) واقع است, دروازه‌اي كه در خيابان امام خميني(ره) بعد از ميدان امام وجود دارد همان سر در باغ ملي است كه از دوره قاجار به جا مانده است, در ضلع شرقي اين ساختمان موزه پست قرار گرفته و در سمت چپ نيز ساختمان وزارت امور خارجه قرار دارد, در معماري داخلي سردر باغ ملي از تصاوير كورش و مردمان عهد هخامنشي استفاده شده ‌است تا فرهنگ ايرانيان معرفي شود, قرار است اين دروازه بخشي از پروژه ساماندهي ميدان مشق باشد كه مسئولان سازمان ميراث فرهنگي وعده داده‌اند در سال جديد شاهد تحولات جدي باشد. گردشگران شهر تهران مي توانند از هتل پارسا تهران و هتل جاده ابريشم براي استراحت استفاده نمايند.


برچسب: گردشگري، هتل، رزرو هتل، سردر باغ ملي، تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۹:۴۱:۴۲ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري خانه هنرمندان ايران و هتل هاي تهران

باغ هنرمندان در مركز تهران، خيابان ايرانشهر نبش خيابان برفروشان است ، خانه هنرمندان ايران و تماشاخانه ايرانشهر نيز در اين بوستان قرار دارند, سابقه تاريخي باغ هنر مربوط به دوره قاجار است, باغ هنرمندان در آن دوران بخشي از اراضي يكي از شاهزادگان قاجار بوده و صاحب آن شخصي به نام فيشر، از معماران آلماني و باغبان‌هاي فرنگي آن زمان بود. در هنگام وقوع جنگ جهاني دوم از اين باغ جهت انبار تسليحات متفقين استفاده مي‌شد و به همين دليل چندين ساختمان با معماري خارجي به منظور نگهداري ملزومات ساخته شد. گردشگران شهر تهران مي توانند از هتل مهرگان و هتل اطلس تهران براي استراحت استفاده نمايند.


برچسب: گردشگري، هتل، رزرو هتل، خانه هنرمندان ايران، تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۹:۴۱:۲۹ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري شهرك سينمايي غزالي و هتل هاي تهران

شهرك سينمايي غزالي نام محلي در غرب تهران كه در آن ،دكورهاي خيابان‌ها و ساختمان‌هاي مربوط به فيلم‌ها و سريال‌هاي ايراني، ساخته و نگهداري مي‌شود, اين شهرك توسط علي حاتمي در سال ۱۳۵۸ و با همكاري بهترين دكوراتورهاي ايتاليايي ساخته شده است, اين شهرك شامل ، ميدان توپخانه، ساختمان عدليه، خيابان لاله زار، سينما تابان، گراند هتل، عكاسخانه و چند مغازه ديگر مي باشد, مرحوم علي حاتمي براي ساخت فيلم هزار دستان به چنين محلي كه آن زمان از تهران را به خوبي به تصوير بكشد نياز داشت, لوكيشن هاي فيلم هايي نظير هزاردستان، شيخ مفيد، سربداران، هشت بهشت، كاراگاه علوي، كفش هاي ميرزا نوروز و غيره در اين شهرك بوده است, ضمنا براي فيلم هاي «امام علي (ع)» و «تنهاترين سردار» قسمتي از كوفه نيز در اين شهرك ساخته شد. گردشگران شهر تهران مي توانند از هتل كوثر تهران و هتل هويزه براي استراحت استفاده نمايند.


برچسب: گردشگري، هتل، رزرو هتل، شهرك سينمايي غزالي، رزرو هتل بلور، تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۹:۴۰:۴۴ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري كاخ سعد آباد و هتل هاي تهران

كاخ سفيد بزرگترين كاخ موجود در مجموعه سعدآباد است، كه به‌علت رنگ سفيد نماي آن، به كاخ سفيد شهره ‌است, كاخ سعد آباد شامل ۵۴ واحد مختلف، از جمله ۱۰ تالار تشريفاتي است كه وسيع‌ترين آن، تالار كاخ است. مجموعه كاخ سعد آباد كه امروزه به عنوان موزه از آن استفاده مي شود، در شمالي ترين، بلندترين و خوش آب و هوا ترين بخش تهران واقع است. اين مجموعه داراي جنگل طبيعي، چشمه سار، باغستان، گلخانه و خيابان پوشيده از گل و درخت است. در اين مجموعه تغريبا" ۱۴ كاخ با تاسيسات جنبي گوناگون ساخته شده است. هر يك از اين كاخ ها با مساحتي زياد و با انواع امكانات تفريحي مانند استخر، مرداب، زمين هاي بازي و باغ در اختيار يكي از نزديكان شاه بوده است. گردشگران شهر تهران مي توانند از هتل اسپيناس پالاس تهران يا هتل اسپيناس سعادت آباد براي استراحت استفاده نمايند. هتل اسپيناس پالاس در نزديكي اين مجموعه از امكانات رفاهي بسيار مطلوبي برخوردار مي باشد.


برچسب: گردشگري، هتل، رزرو هتل، كاخ سعد آباد، تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۹:۴۰:۳۱ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري پارك ملي كوير و هتل هاي تهران

در فاصله اي نه چندان دور از جنوب شرقي تهران مجموعه و نمايشگاهي طبيعي از وحوش كمياب بياباني و كويري وجود دارد, كل و بز، قوچ و ميش وحشي، گربه شني، جبير، يوزپلنگ ايراني و جوامع گياهي متنوع, اين منطقه مجموع شبه جزيره اي است كه بين درياچه نمك، كوير ريگ، كوير مركزي و كوير گرمسار محصور و نمونه بارزي از بيابان ها و استپ هاي كم آب است. پارك ملي كوير در سطح كره زمين يكي از چند نقاطي است كه به عنوان ذخيره گاه كره بايد مورد حفاظت قرار گيرد. پارك ملي و منطقه حفاظت شده كوير مركزي در غرب كوير مركزي ايران و شرق درياچه نمك و قم رود در استان قم، پيشوا و دهستان ارادان و قشلاق بزرگ گرمسار و شمال دهستان ابوزيد آباد كاشان قرار دارد كه در محدوده استان هاي تهران - قم، سمنان و اصفهان واقع شده است و داراي اقليم خشك و بياباني است و بيشتر بارندگي آن از آبان تا ارديبهشت ماه مي بارد, متوسط ميزان ساليانه باران در منطقه ۱۵۰ ميلي متر است. معمولاً گرماي شديد از اوايل خرداد تا پايان مهر در منطقه ادامه دارد. گردشگران شهر تهران مي توانند از هتل شهر تهران يا هتل شهر براي استراحت استفاده نمايند.


برچسب: گردشگري، هتل، رزرو هتل، پارك ملي كوير، رزرو هتل جهان، تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۹:۴۰:۲۱ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري درياچه چيتگر و هتل هاي تهران

درياچه چيتگر و پارك جنگلي چيتگر به دليل قرار گرفتن در مسير بادهاي غربي-شرقي تهران، مي‌توانند علاوه بر تلطيف هوا و بالا بردن رطوبت در سطح شهر تهران با استقرار كاربري‌هاي تفريحي-گردشگري مناسب سهم به سزايي در جذب گردشگران داخلي و خارجي داشته باشد. درياچه چيتگر همچنين علاوه بر ايجاد چشم اندازهاي زيبا و منحصر به‌ فرد مي‌تواند سبب كاهش خطرات ناشي از سيلاب‌هاي فصلي و همچنين تغذيه سفره‌هاي آب زيرزميني گردد. درياچه چيتگر در تمامي ماه هاي سال زيبايي هاي خاص خود را دارد و در فصول پاييز و زمستان پذيراي پرندگان مهاجر از مناطق سردسير مي باشد كه زيبايي درياچه رو دو چندان مي كنند. گردشگران شهر تهران مي توانند از هتل مرواريد تهران و هتل بزرگ تهران براي استراحت استفاده نمايند.


برچسب: گردشگري، هتل، رزرو هتل، درياچه چيتگر، چيتگر، تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۹:۴۰:۰۶ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري چشمه علي و هتل هاي تهران

سفالينه‌هاي سرخ رنگ با نقش‌هاي سياه يا قهوه‌اي سير و تصاويري كه بر آن نخستين نشانه‌هاي تمدن در چشمه علي، است, در كنار چشمه تپه‌اي است كه از آن آثاري به دست آمده است‌, قديمي‌ترين نشانه هاي موجود در رزرو اين منطقه كه به اوايل هزاره چهارم قبل از ميلاد بر مي‌گردد، سفالينه‌هايي است كه گفته شد‌, اين محل در هزاره سوم پيش از ميلاد ناگهان متروك شد و دوباره از هزاره دوم مسكوني و آباد گشت‌, آثاري از عهد پارت‌ها (حصار معبد آناهيتا متعلق به آغاز عصر مسيحي‌)، ساساني‌ها و اسلام تا عهد تيموريان نيز در اين محل به دست آمده است‌, درباره آب چشمه گفته مي‌شود كه از جاجرود و قيطريه تأمين مي‌شود و پس از گذر از راه‌هاي زيرزميني‌، از دل تپه بيرون مي زند, درحال حاضر حدود ۱۰۰ متر از ديوار آن بازسازي شده است‌, وجود نقش برجسته‌اي از فتح عليشاه ،در حال تاج‌گذاري‌، بر صخره مسلط بر آب‌هاي چشمه‌علي از ويژگي‌هاي منطقه است و آن را نبايد با نقش برجسته‌اي كه همين پادشاه را سوار بر اسب و در حال شكار نشان مي‌دهد اشتباه كرد. گردشگران شهر تهران مي توانند از هتل پامچال تهران و هتل امير تهران براي استراحت استفاده نمايند.


برچسب: گردشگري، هتل، رزرو هتل، چشمه علي، تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۲۹:۲۰ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري پارك ملت و هتل هاي تهران

پارك ملت در شمال تهران و در منطقه ۳ شهرداري قرار دارد, بوستان ملت از شمال به خيابان جام جم، از جنوب به خيابان نيايش، از شرق به خيابان وليعصر (عج) و از غرب به خيابان سئول (باشگاه انقلاب) منتهي مي‌شود, سطح ورودي بوستان ملت سيقلي است كه اين نوع كف محلي مناسب براي اسكيت سواري و مسابقات ماشين كنترلي است كه همين موضوع باعث ورود افراد علاقه‌مند به اين دو رشته به اين بوستان مي‌شود,در قسمت بالايي پارك يك آب نماي پله پله‌اي را مي‌توانيد مشاهده كنيد كه در دو سمت آن راه پله‌اي وجود دارد كه شما را به سمت بالا هدايت مي‌كند. مجسمه‌هاي مشاهير بزرگ ايران زمين نيز يكي از جاذبه‌هاي بوستان ملت است كه در سراسر پارك و به ويژه در كنار پلكان بزرگ آن مشاهده مي‌شود. گردشگران شهر تهران مي توانند از هتل آپارتمان مديا تهران و هتل آپارتمان ملل تهران براي استراحت استفاده نمايند.


برچسب: گردشگري، هتل، رزرو هتل، پارك ملت، تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۲۹:۱۵ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري موزه آبگينه و هتل هاي تهران

موزه سفال و شيشه ، در بنايي تاريخي كه نامش را از ساكن مشهورش يعني قوام السلطنه نخست وزير احمدشاه قاجار گرفته واقع شده, ساختمان موزه آبگينه به خودي خود مي تواند براي علاقه مندان بسيار ديدني باشد, اين ساختمان در دو طبقه و پنج تالار ساخته شده.  تالار يك و دو در طبقه اول و تالارهاي ديگر در طبقه دوم قرار دارند, در تالار شماره دو يا تالار بلور، قديمي ترين شيشه ها و لوله هاي شيشه اي و سفال هاي كشف شده ايراني قرار داده شده است , تزيينات بنا شامل منبت كاري چارچوب درها و پله ها است و آجر كاري نما كه در ۵۰ مدل مختلف ديده مي شود. گردشگران شهر تهران مي توانند از هتل هالي تهران و هتل مارليك تهران براي استراحت استفاده نمايند.


برچسب: گردشگري، هتل، رزرو هتل، موزه آبگينه، تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۲۹:۰۶ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري عمارت ظل السلطان و هتل هاي تهران

عمارت ظل السلطان‌ در سال ۱۲۹۵ قمري بنا شده است, بناي ظل السلطان در محله دولت تهران قديم قرار دارد كه در حال حاضر بخشهايي از آن در خيابان اكباتان و ملت فعلي واقع شده است, اين عمارت در زميني به وسعت ۴۰۰۰ مترمربع بنا شده و در اختيار سازمان ميراث فرهنگي مي باشد, شامل ۵ عمارت ديوانخانه، سفره خانه، حوض خانه، عمارت سيد جوادي، عمارت مشيرالملكي و عمارت سردر، پر است از گچبري، كاشيكاري، خطاطي، نقاشي ديواري و به طوري كلي تزيينات نفيس، تقسيم بنديهاي فضايي و عملكردهاي متنوع ,اين مجموعه تاريخي داراي ۷ كتيبه است كه دو كتيبه در سردر اصلي، يك كتيبه در سردر كالسكه رو، دو كتيبه در عمارت ديوانخانه و دو كتيبه نيز در عمارت مشيريه قرار دارد. گردشگران شهر تهران مي توانند از هتل رودكي تهران و هتل مينا تهران براي استراحت استفاده نمايند.


برچسب: گردشگري، هتل، رزرو هتل، عمارت ظل السلطان، تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۲۸:۴۱ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري ارگ تهران و هتل ها

كاخ گلستان، يادگاري به جاي مانده از ارگ تاريخي تهران، محل اقامت شاهان سلسله قاجار و از زيباترين و كهن ترين بناهاي پايتختي دويست ساله ايران مي باشد, سابقه تاريخي ارگ سلطنتي به دوران صفويه باز مي گردد, بخشهاي مختلف در حال حاضر شامل ايوان تخت مرمر، خلوت كريم خاني، اتاق موزه (تالار سلام) و حوضخانه آن، تالار آينه، تالار عاج يا سفره خانه، تالار برليان يا سفره خانه، تالار برليان يا تشريفات، ساختمان كتابخانه، عمارت شمس العماره، عمارت بادگير و حوضخانه وسيع آن، تالار الماس، كاخ ابيض و چادر خانه مي باشد. هتل اسكان تهران و  هتل ايران تهران در نزديكي شمس العماره پذيراي گردشگران ايراني و بين المللي مي باشد.


برچسب: گردشگري، هتل، رزرو هتل، ارگ تهران، تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۲۸:۳۶ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري شمس العماره و هتل هاي تهران

شمس العماره از اولين ساختمانهاي بلند و مرتفع در تهران قديم است, ناصر الدين شاه قاجار به دوستعلي خان نظام الدوله دستور ساخت آن را داد, وي محلي را در قسمت شرق ارگ انتخاب كرده و ساخت اين بنا را در ۱۸۶۷ ميلادي به پايان رساند, شمس العماره بسيار عالي طراحي شده بود و تزيينات داخلي متنوعش مانند گچ كاريها، آينه كاريها، كاشي كاريها و ديواركاريها آنرا مبدل به يكي از عاليترين بناهاي تاريخي تهران كرده اند,  معير الممالك نه تنها شمس العماره را با سرمايه خودش ساخت بلكه براي آن فرشها و اثاثيه نيزخريد و يك ساختمان كامل و مبله را به ناصرالدين شاه قاجار هديه كرد. هتل شيراز تهران و هتل مشهد تهران در نزديكي شمس العماره پذيراي گردشگران ايراني و بين المللي مي باشد.


برچسب: گردشگري، هتل، رزرو هتل، شمس العماره، تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۲۷:۴۳ توسط:گردشگري موضوع:

بازار تهران جاذبه هاي گردشگري و هتل هاي تهران

بازار تهران، بازاري است قديمي واقع در مركز شهر تهران در نزديكي هتل فردوسي تهران كه ساخت اوليه آن به دوره صفوي برمي گردد, در ميان اماكن بازار تهران، بازار بين‌الحرمين، از ساخته‌هاي دوره محمدشاه قاجار و بازار امير، سراي امير و بازار كفاش‌ها از زمان دوران ناصرالدين‌شاه افزوده شده است, بازار تهران شامل بخش هاي اصلي بازار زرگرها، بازار كفاش ها، تيمچه فرش فروشان، حمام چال، چهارسوي كوچك و بنكداري پارچه مي باشد, معماري بخش هاي قديم بازار در كنار معماري جديد بخش هاي تازه ساخت، بر جذابيت هاي اين بازار افزوده است. هتل فردو سي در مركز شهر تهران با امكانات رفاهي مطلوب آماده مهمان نوازي از گردشگران عزيز مي باشد.


برچسب: گردشگري، هتل، رزرو هتل، بازار تهران، تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۲۷:۳۳ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري پارك جمشيده و هتل هاي تهران

پارك جمشيديه از زيباترين و ديدني ترين پارك هاي تهران در شمالي ترين نقطه شهر تهران و در ناحيه ۴ شهرداري منطقه ۱ قرار دارد, پارك جمشيديه با مساحتي حدود ۱۰ هكتار در انتهاي خيابان شهيد باهنر (نياوران) از شمال به كوه كلك‌ چال، از جنوب به باغ دولو، از شرق به خيابان جمشيديه و از غرب به جاده كلك‌ چال محدود است, از ويژگي‌ هاي اين‌ پارك، درياچه، آبشار مجاور و نيز آبنماهاي سنگي است كه جلوه‌ اي خاص دارند, اگرچه ديوار كوهستاني شمالي‌ ترين نقطه پايتخت مثل سدي در برابر خروج آلودگي هوا از اين شهر قد علم كرده و آسمان آن نقطه را به تيرگي كشانده، در عوض پارك جمشيديه در خطي مجاور و موازي با همان كوهستان، مثل ريه‌ اي سبز عمل مي‌كند, صدها درخت در اين پارك از خانواده نارون، چنار، تبريزي و … اين كارخانه اكسيژن‌ سازي در شمال شهر را فعال كرده است. براي استراحت مي توان از امكانات رفاحي و اقامتي هتل برج سفيد، هتل بزرگ تهران 2 و هتل پاريز تهران استفاده نمود.


برچسب: گردشگري، هتل، رزرو هتل، پارك جمشيديه، تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۲۷:۰۶ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري باغ فردوس و هتل هاي تهران

عمارت باغ فردوس مربوط به دوره قاجار و در شميرانات خيابان وليعصر كوچه بخشايش واقع شده است, باغ و عمارت ييلاقي فردوس با دو عمارت در شمال و جنوب به دستور محمد شاه قاجار ساخته شد كه عمارت شمالي به كلي ويران و عمارت جنوبي پا برجاست, عمارت باغ فردوس در قسمت جنوبي باغ ساخته شده و از ابتدا به صورت كاخ و محل اقامت اعيان، تزئين شده, بيشتر فضاي آن به نمايش تجهيزات قديمي فيلم سازي و فيلم برداري، جوايز مختلف سينماي ايران،پوستر فيلم ها، عكس‌ها و خاطره‌هايي قديمي و عروسك‌هاي دوست داشتني از فيلم‌هاي قديمي اختصاص دارد. براي استراحت مي توان از امكانات رفاحي و اقامتي هتل آپارتمان سپهر تهران و يا همان هتل سپهر تهران استفاده نمود.


برچسب: گردشگري، هتل، رزرو هتل، باغ فردوس، تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۲۶:۳۹ توسط:گردشگري موضوع: