معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران .

معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران

جاذبه هاي گردشگري بوستان ولايت و هتل هاي تهران

بوستان ولايت توان پذيرش حداقل ۱۵۰ هزار نفر در روز را دارد و نكته مهم در اين مجموعه همجواري بوستان با ، اتوبان‌هاي نواب، حق شناس، شهيد چراغي و نزديكي به اتوبان‌هاي بهشت و آزادگان مي‌باشد, ايستگاه خط شماره ۳ مترو تهران نيز از نكات قابل توجه دسترسي ساير گردشگران به مجموعه است, همچنين در مجموعه بوستان ولايت چندين مجموعه پاركينگ روباز با گنجايش نهايي ۳۵۰۰ واحد به همراه كندرو سرتاسري پيراموني كه موجبات عدم نفوذ بار ترافيكي وسايط نقليه به اتوبان‌هاي اطراف را به همراه خواهد داشت، از مزيت‌هاي قابل تامل اين مجموعه مي‌باشد. براي استراحت مي توان از امكانات رفاحي و اقامتي هتل اليان تهران و هتل ثامن تهران استفاده نمود.


برچسب: گردشگري، هتل، رزرو هتل، بوستان ولايت، تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۲۶:۲۲ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري توچال و هتل هاي تهران

دامنه جنوبي البرز كه به كوهستان توچال شهرت دارد ميعادگاه اصلي كوه نوردان و ورزشكاران تهران در نزديكي هتل دياموند است , مشهورترين و پر رفت و آمدترين پناهگاه هاي توچال از شرق به غرب عبارت است از : كلك چال ، شروين ، شيرپلا ، توچال ، اسپيد كمر و پلنگ چال كه همگي آنها مشرف به تهران اند , علاوه بر تله سي يز كوچكي كه منطقه دربند دارد , تله كابين توچال داراي اوين بالابر صندوقي است و پيست توچال نيز تنها مكان قابل اسكي روي برف اين منطقه است. هتل دياموند تهران در نزديكي توچال محل مناسبي براي استراحت بعد از گردش در توچال است.


برچسب: گردشگري، هتل، رزرو هتل، توچال، رزرو هتل، تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۲۶:۱۲ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري پارك آب و آتش و هتل هاي تهران

بوستان آب و آتش در تيرماه سال ۸۸ در نزديكي هتل هما تهران و هتل ارم تهران افتتاح شد, بوستان آب و آتش از بزرگراه شهيد حقاني و نزديكي ميدان ونك قابل دسترسي است در واقع يكي از ورودي هاي مهم سفر شهروندان در محدوده عباس آباد است, فضاي سبزي در مساحت ۲۴ هزار متر مربع كه با چهار برج آتش و فضاي گسترده اي با طراحي ويژه در كف تداعي كنند عبور حضرت ابراهيم از آتش بود, در بوستان آب و آتش چادر ۷۰۰ متري با روي گردان ۳۷۰ نفر ساخته شده كه علاوه بر اينكه امكان نشستن، استراحت و فضاي مكث در اين بوستان را فراهم مي كند به عنوان يك فضاي باز براي جشن ها، تاتر و كنسرت در فضاي باز مي تواند مورد استفاده قرار گيرد, فضاي بوستان آب و آتش با پل ابريشم، لانه كبوتر، كالسكه‌راني، فانوس دريايي، آبنما، برج آتش، آلاچيق، مراسم نقاله خواني، فضاي بازي با آب و محيط سبز تلاش كرده تا فضاي متفاوتي از پارك در دل مركزي ترين شهر را نمايان كند,


برچسب: گردشگري، هتل، رزرو هتل، پارك آب و آتش، تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۳۸:۳۸ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه گردشگري برج ميلاد و هتل هاي تهران

برج ميلاد برج مخابراتي چند منظوره است در شمال غربي تهران، ميان تپه‌ اي با مساحت تقريبي ۱۴ هكتار واقع در جنوب محله شهرك غرب و شمال كوي نصر در منطقه ۲ تهران، اين برج با ارتفاع ۴۳۵ متر  بلندترين برج ايران، ششمين برج بلند مخابراتي جهان و بيستمين سازه بلند نامُتكي جهان است, برج ميلاد با ۱۳ هزار متر زيربنا از نظر وسعت كاربري سازه رأس برج در ميان تمامي برج‌هاي مخابراتي دنيا مقام نخست را دارد, برج ميلاد به دليل بلندي بسيار و شكل ظاهري متفاوتش، تقريباً از همه جاي تهران نمايان است و از اين رو، يكي از نمادهاي پايتخت ايران به شمار مي‌آيد. هتل تاج محل و هتل نيلو تهران در نزديكي برج آزادي آماده مهمان نوازي از گردشگران مي باشد.


برچسب: گردشگري، هتل، رزرو هتل، برج ميلاد، تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۳۸:۲۲ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه گردشگري برج آزادي و هتل هاي تهران

برج زيبا و سفيد آزادي نماد شهر تهران است و چشم ميهمانان خارجي و داخلي تهران را روي خودش مي دوزد؛ هرچند الان هووي بلندقامت و سرسختي به نام برج ميلاد سر برج آزادي آورده‌اند اما، آزادي با نزديكي به هتل اسپيناس هنوز هم براي خودش پادشاهي مي‌كند؛ جالب‌ترين نكته در بناي ميدان آزادي شايد اين باشد كه هيچ‌وقت نمي‌تواني بالاي سرت، سقفي را بسته ببيني و هميشه به بالا كه نگاه كني از فضاي كوچكي طبقه بالا را مي توان ديد؛ برج آزادي، اين روزها علاوه براين كه جاذبه اي تاريخي و بنايي بي نظير از لحاظ معماري است، در نزديكي با هتل اسپيناس تهران و با داشتن كتابخانه، سالن تئاتر، نگارخانه هنرهاي مفهمومي، نمايگاه دائمي عكس از دوران انقلاب، كافي شاپ و سالن سينماي مولتي ويژن، به يك مكان فعال فرهنگي تبديل شده است كه با برنامه هاي متنوع، پذيراي بازديدكنندگان از نماد مهم و خاطره ساز شهر تهران است.


برچسب: گردشگري، هتل، برج آزادي، ميدان آزادي، هتل استقلال تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۳۷:۵۰ توسط:گردشگري موضوع:

منطقه حفاظت شده جاجرود و هتل هاي تهران

منطقه حفاظت شده جاجرود در استان تهران و مساحت آن 55 هزار و 77 هكتار است. پوشش گياهي:  خارشتر، گز، تاغ، اسكنبيل، كاروانكش، جغجغه، گون، درمنه، زالزالك،‌ گوجه وحشي،‌ زرشك، انجير پستانداران: كل و بز، ‌قوچ و ميش، ‌آهو، ‌پلنگ، ‌خوك،‌ كاراكال، سياه گوش پرندگان: كبك، تيهو،‌ باقرقره، ‌اردك سرسبز. منطقه حفاظت شده جاجرود در نزديكي هتل ميگون و در زمان قاجاريه با نامهاي قرق سلطنتي يا شكارگاه سلطنتي تحت حفاظت قرار گرفت. منطقه به صورت حوزه آبخيز نمي‌باشد بلكه محدوده زيست محيطي است كه از شمال به جاده سد لتيان و جاده رسنان از شرق به ارتفاعات البرز جاده‌هاي فيروزكوه و هراز، از جنوب به جاده خاوران و ارتفاعات حاشيه آن و مسگر آباد و از غرب به شهر تهران محدود مي‌شود كه هتل جهانگردي ميگون در شمال غرب آن آماده پذيرايي از گردشگران مي باشد.


برچسب: منطقه حفاظت شده جاجرود، گردشگري، رزرو هتل، رزرو هتل، قيمت هتل، ايرانگردي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۳۷:۳۶ توسط:گردشگري موضوع:

بوستان جنگلي كوهسار و هتل هاي تهران

بوستان جنگلي كوهسار در دامنه رشته‌كوه البرز و در شمال‌ غربي شهر تهران و در نزديكي هتل بستان واقع شده است. اين بوستان جنگلي در شمال‌ منطقه ۵ شهرداري تهران واقع شده و از رودخانه كن در غرب شروع و تا رودخانه فرحزاد در شرق ادامه دارد. بوستان جنگلي كوهسار از نظر زيست محيطي و تفريحي از پتانسيل بالايي برخوردار است كه از آن جمله مي توان به ارتفاعاتي با چشم انداز عالي و دره هاي زيبا و سرسبز كن و فرحزاد اشاره نمود. ارتفاعات شمال شهران با وجود پيست مخصوص و محوطه‌اي باز كه با وزش ملايم و دائمي باد همراه است، محل مناسبي براي علاقه‌مندان به ورزش‌هاي هوايي نظير گلايدر و موتورسواري نزديك هتل بستان تهران محيا نموده است.


برچسب: بوستان جنگلي كوهسار، گردشگري، رزرو هتل، قيمت هتل، ايرانگردي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۳۷:۲۱ توسط:گردشگري موضوع:

باغ وحش ارم و هتل هاي تهران

باغ وحش ارم تهران در زميني به وسعت تقريبي 5 هكتار در كيلومتر 4 اتوبان تهران كرج داخل مجتمع ورزشي تفريحي ارم سبز( پارك ارم) نزديك هتل المپيك تهران مي باشد. در حال حاضرتعداد 120 گونه جانوري بومي ايران و ديگر نقاط جهان در قالب گروههاي مختلف در باغ وحش نگهداري مي شوند. در سال هاي اخير وحش ارم مورد بازسازي قرار گرفته و از لحاظ شكل ظاهري و محل هاي نگهداري حيوانات تغيير بسزايي نموده است. هتل المپيك در نزديكي مجتمع ورزشي آزادي و شمال غرب پارك ارم پذيراي گردشگران گرامي خواهد بود.


برچسب: باغ وحش ارم تهران، گردشگري، رزرو هتل، قيمت هتل، ايرانگردي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۳۶:۴۹ توسط:گردشگري موضوع:

خانه مقدم و هتل هاي تهران

خانه مقدم در تهران، خيابان امام خميني، بين خيابان شيخ هادي و خيابان وليعصر، جنب بانك ملت ، پلاك 249 قرار دارد. خانه مقدم به واسطه داشتن اشياي تاريخي و گرانبها به گرانترين خانه جهان مشهور است، متعلق به استاد محسن مقدم پسر كوچكتر احتساب الملك شهردار دوره ناصر الدين شاه قاجار است كه در تهران امروزي نزديك به هتل گلستان تهران و هتل حافظ تهران قرار دارد. زنده‌ياد استاد مقدم جزو اولين باستان شناسان ايراني بود كه به همراه اساتيد باستان شناسي در محوطه‌هاي تاريخي فعاليت مي‌كرد. استاد مقدم از شاگردان استاد كمال الملك، باستان شناس و مؤسس دانشگاه هنرهاي زيبا و استاد دانشگاه تهران بود كه با همسر فرانسوي زبانش تصميم گرفتند همه تلاش خود را براي برپا كردن يك موزه از اشياي گران‌بهايي كه در حال از بين رفتن است بگذارند. اين خانه كه به موزه مقدم تغيير نام يافته وقف عام گرديده است.


برچسب: خانه مقدم در تهران، گردشگري، رزرو هتل، قيمت هتل، ايرانگردي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۳۶:۲۲ توسط:گردشگري موضوع:

خانه دكتر علي شريعي و هتل هاي تهران

خانه دكتر علي شريعي در خيابان جمالزاده و از آثار دوره معاصر است. دكتر علي شريعتي از جمله برجسته‌ترين چهره‌هاي روشنفكر مذهبي ايران در اين خانه زندگي مي‌كرد.خانه دكتر علي شريعتي در بين سال‌هاي 1335 تا 1340 ساخته و فاقد ارزش معماري است. تزئينات و طراحي خاصي ندارد و صرفا به لحاظ شخصيت علمي و اجتماعي مرحوم شريعتي در فهرست آثار ملي ثبت شده است.اين خانه در سال 1352 توسط همسر دكتر شريعتي خريداري و تا سال 1376 كه توسط شهرداري تهران به مجموعه فرهنگي و موزه تبديل شد، محل زندگي خانواده شريعتي بود.اين خانه كه در 2 طبقه ساخته شده، حياط آن در سمت جنوب است. در طبقه اول، آشپزخانه، سرويس‌ها، هال و اتاق پذيرايي و طبقه دوم نيز به همين شكل طراحي شده است. در قسمت شمالي طبقه دوم، اتاق كار و كتابخانه شخصي دكتر شريعتي قرار داشته است. هتل ورزش تهران و هتل لاله تهران در نزديكي خانه دكتر شريعتي قرار دارد.


برچسب: خانه دكتر علي شريعي، هتل در تهران، قيمت هتل تهران، گردشگري، رزرو هتل، ايرانگردي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۳۶:۰۶ توسط:گردشگري موضوع:

خانه هدايت و هتل هاي تهران

خانه هدايت جنب بيمارستان امير اعلم تهران و نزديك هتل تهران و با نام مهدكودك صادقيه مشخص است. صادق هدايت از اديبان و نويسندگان پرآوازه معاصر و در سال۱۲۸۱، در تهران متولد شد.  بيشتر عمر صادق هدايت در اين خانه سپري گرديد. پدر صادق هدايت اعتضادالملك‌، از رجال و اشراف دوره قاجار و احتمالاً، خانه مورد نظر به دستور پدر بنا شده است‌.در قسمت‌هايي از كاشي‌كاري‌ها، تصاوير سربازان با پوشش خاص دوران قاجار چشم نوازي مي كند. خانه صادق هدايت در ابتدا مسكوني و از آن جا كه متعلق به يكي از شخصيت‌هاي معروف بوده، براي مقاصد فرهنگي خريداري و كاربرد داشته است. ورودي اصلي خانه صادق هدايت در ضلع جنوبي و با گذشتن از اين ورودي و سطحي حدود يك متر پايين‌تر از كف خيابان‌ به حياط كوچك‌تر جنوبي ختم مي‌شود. ليست هتل هاي تهران امكان انختاب متعددي را براي مسافران و گردشگران گرامي فراهم مي آورد


برچسب: خانه هدايت، هتل تهران، هتل هاي تهران، رزرو هتل، قيمت هتل، گردشگري، رزرو هتل، ايرانگردي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۳۵:۲۷ توسط:گردشگري موضوع:

برج مقبره بابا محمود و هتل هاي تهران

برج مقبره بابا محمود به دوره سلجوقي يكي از مقبره هاي منحصر به فرد پايتخت است كه در بخش مركزي شهريار، در نزديكي هتلهاي تهران واقع شده است. برج مقبره بابا محمود بنائي يكپارچه از خشت با شكل هندسي استوانه مخروطي است. قطر خارجي قاعده مقبره بابا محمود ۵/۱۰متر و هرچه بالاتر ميرود از قطر آن كاسته مي شود. مقبره بابا محمود فاقد پوشش و مشخص نيست از چه تاريخي پوشش آن فرو ريخته است. ساختمان دايره اي شكل برج مقبره با ارتفاع فراتر از ۱۵ متر از سطح زمين با خشت و گل ساخته شده است . در داخل مقبره بابا محمود محرابي به سمت قبله ساخته شده. هتل آپارتمان تهران پذيراي مهمان هاي خارجي و گردشگران داخلي در سراسر استان تهران مي باشند.


برچسب: برج مقبره بابا محمود، رزرو هتل، قيمت هتل، گردشگري، ايرانگردي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۳۴:۵۱ توسط:گردشگري موضوع:

تپه هاي عباس آباد و بلندترين برج پرچم ايران و هتل هاي تهران

بلندترين برج پرچم ايران و يكي از سه پرچم بلند جهان با ارتفاع 150 متر در شهر تهران و در اراضي عباس آباد در محدوده بين بزرگراه‌هاي شهيد همت، حقاني و مدرس و در جوار باغ موزه دفاع مقدس قرار دارد. صفحه محل استقرار اين پرچم، در يكي از بلندترين قسمت‌هاي بوستان طالقاني كه شامل برج پرچم، مسير، پل دسترسي، تجهيزات جانبي و محل استقرار كادر فني است قرار دارد كه پرچم با سرعت باد 7 متر در ثانيه به اهتزاز درمي‌آيد. هتل هاي تهران براي مهمان نوازي از گردشگران سراسر كشور و حتي دنيا در صورت رزرو هتل تهران آماده پذيرايي مي باشد.


برچسب: تپه هاي عباس آباد، پرچم، گردشگري، رزرو هتل، ايرانگردي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۲:۳۳:۲۸ توسط:گردشگري موضوع: